2021-10-05 Știri
4 tendințe din industrie care modelează producția de margarină
Piețele globale de margarină sunt în creștere și există 4 tendințe principale care conduc la acest lucru.
1. Creșterea populației
După cum știm cu toții, populația lumii se extinde și, prin urmare, există o cerere mai mare de produse alimentare. A existat, de asemenea, o creștere semnificativă a populației în rândul regimurilor vegane și vegetariene, iar cererea de produse alimentare pe bază de plante este, prin urmare, în creștere, împreună cu cea pentru înlocuitorii de unt.
Mai mult, populația globală îmbătrânește rapid. Se așteaptă ca numărul persoanelor în vârstă de 65 de ani sau peste să se dubleze până în 2050. Acest segment de creștere a populației va contribui la schimbări majore în consumul de alimente, cu accent pe alternative mai sănătoase. Margarina prietenoasă cu inima este un exemplu.
2. Piața industrială a margarinei
Pe lângă clienții finali, mulți producători de alimente caută, de asemenea, să folosească mai multă margarină, ca ingredient accesibil, durabil și mai sănătos. Brutăriile și producătorii de produse de cofetărie consideră că acest înlocuitor de unt este o alternativă superioară pentru a satisface dorința clienților de a obține produse bazate pe ingrediente cu astfel de proprietăți.
3. Sănătate și wellness
De fapt, oamenii de astăzi, tineri sau bătrâni, vor să ducă un stil de viață mai sănătos. Acest lucru înseamnă că alimentele cu conținut scăzut de grăsimi și colesterol și cu conținut scăzut de calorii sunt preferate de acești consumatori. Mai mult, beneficiile dietelor vegane și vegetariene pentru sănătate determină, de asemenea, cererea de alimente pe bază de legume. Margarina pe bază de plante, cu conținut scăzut de colesterol, este răspunsul pentru cei cărora le pasă foarte mult de sănătatea lor și au posibilitatea de a cheltui pentru a face această alegere.
4. Durabilitate
Pe lângă sănătatea umană, oamenii devin din ce în ce mai preocupați de sănătatea planetei. Deoarece alimentele pe bază de plante au o amprentă de carbon mai mică, comparativ cu cele pe bază de animale, tot mai mulți oameni trec la alternative fără carne pentru o cauză bună.
De asemenea, brand-urile alimentare se concentrează mai mult pe durabilitate din diverse motive. În primul rând, clienții lor devin din ce în ce mai conștienți de mediu, iar deciziile lor de cumpărare pot fi afectate de abordarea mărcilor față de mediu. În al doilea rând, liderii mondiali impun o legislație din ce în ce mai strictă asupra metodelor de producție care au un impact negativ asupra planetei. Companiile producătoare de alimente trebuie să găsească modalități de a satisface aceste așteptări ale clienților și ale legislației.
Producerea de margarină pe bază de plante este deja mai durabilă decât producerea de produse alimentare de origine animală. Și producând margarină în moduri și mai durabile, companiile se pot promova ca fiind mai responsabile din punct de vedere social.
Doriți să accesați această piață în creștere?
Urmăriți producția de margarină? Ca linie de producție autonomă sau ca opțiune de investiții din procesul de rafinare și de prelucrare a modificărilor de grăsimi? Doriți să faceți trecerea la un consum mai mic de apă și energie, ceea ce înseamnă o amprentă de carbon mai mică și costuri de operare mai mici.